Saknar min kompis.

Har haft två helt underbara dagar med syster här.
När vi väl umgås och bara är så har vi så jävla kul
Vi har precis samma galna humor och samma sätt.
J berättade i bilen när vi lämnat av Lina att ha tycker vi är så lika till sättet!!

Haha, tänk om man skulle veta hur roligt man skulle ha ihop med syrran, när man var 12-13 och hade en 2 år yngre syster som man tyckte var pest och som man spöade skiten ur när det inte passade :P

Igår var vi ju på Eclipse och vi var så jävla nöjda!!!
Jag är absolut en Team Edward, Lina är nog lite mer ambivalent.
Hon tycker Jacob är hot.
Jag tycker han ser så pojkig ut.
Fast han är en sjukt bra kille o söt, speciellt som varulv :P


Fick en underbart fin tröja av Lina från Gina Tricot. Söt va?!

Min fina Lina

Systrarna fjant =)

Me

Biomys

Vi bestämde igår att om det blev fint väder idag så skulle vi till stranden.
Vid 11.30 drog vi dit.
Men sen hopade sig molnen så det slutade med att Lina satt med en handduk runt axlarna och jag var askissnödig efter ungefär 1 timme så då stack vi till Hemmakväll istället och hyrde 3 filmer och hade mysigtsysterfilmmaraton Tillsammans <3
Och då sken solen igen :P

Tog en bild på vackra systern vid Vätterns kant!


Kommentarer
Postat av: sofie

Det är speciellt med en syster! Vad lika ni är!!!

2010-07-08 @ 07:59:39
URL: http://frusofie.se
Postat av: Anki

åh systermys :) vi brukar med ha filmkvällar men det var längesen nu jag o min syster hade det, det ska jag föreslå henne idag :) låter som en toppensyster du har =)

2010-07-08 @ 12:22:26
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0