Red rygg

Det trodde jag inte men jag har sovit sjuuuuuuuukt bra idag.
Första natten igår o jag sov knappt en timme innan.
Men det gick bra och trots att jag kände mig pigg imorse när jag kom hem så var jag uppenbarligen inte det.
La mig 8 vaknade 9 o kissade.
Somnade om och vaknade igen 14.40!!
Yeah!!


Gick upp men var fortf trött och la mig igen vid 16.45 o sov en timme =)
Känns gött eftersom jag vatt så orolig att jag inte ska kunna sova.
Andra gången jag la mig nu så la jag mig dock på nåt o när jag vakande upp så sved min rygg ordentligt:


SPIKMATTAN!!!

Nu väntar ytterligare 2 nätter innan jag är ledig. Riktigt tufft på natten just nu o sover är det sista dom gör :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0