Tar fram barnet i mig.

Alltid när jag gör nåt som jag gjorde när jag var liten ( typ leker med Wilma, åker rutschkana, gungar osv.) så är det precis som barnet i mig vakanr o kommer fram igen.
Precis så var det igår när vi åkte pulka.
Jag tävlade mot dom andra, slängde mig i snön, gjorde snöänglar och sjöng med 08:a röst "hej hå, hej hå vi till vår pulka går".



   

  

J:s syster som är 15 var verkligen "inne i det" igår. Hon var helt galen och ingen ville åka före henne för hon åkte innan vi andra hade kommit ner så man fick slänga sig ur vägen annars fick man henne i ryggen.

J tog 2 kort på det som visar galningen när hon åker:


Helvete, hon är mig hack i häl


TA SKYDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hahaha, nu ska jag dammsuga sista rummet sen blir det träningen. Men inte magen för den kan jag knappt använda. Fortf sjuk träningsvärk.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är med träningen, så bra , kan du träna lite för mig med, *hihi'

Vilka härliga vinterbilder, ser ut som att ni hade hur kul som helst!

KRAM!!

2010-01-11 @ 17:48:57
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

haha va härliga bilder :)

2010-01-11 @ 19:17:32
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0