Det brode va förbjudet att bara ha tjejer i en grupp.

Imorgon börjar allvaret igen med skola o köra bil 14 mil om dagen.
O då sätter det minsann igång med råge.
125% kommer att läsas i vår eftersom distanskursen "mat-bruk och missbruk" också ska läsas.


Att gå hemma 24* 7 är verkligen inte min grej. Jag är totalt uttråkad och på snudden till deprimerad.
Det är skönt i typ 2 veckor sen klättrar jag på väggarna.
Dagarna dom senaste veckorna ha bestått av:


Sova till 10.30- gå upp o äta nån typ av frulle- sitta framför datorn 2 timmar- komma på att det är eftermiddag och jag inte gjort ett skit- äta lunch- sitta vid datorn igen- klä på mig och borsta tänderna kl 16 o sen åka o träna- hem o äta- sitta framför datorn- sova.


OMG- tragiskt detta. Som en bebis ju: "Äta sova skita" bara lägg till data och träning med :/



Har lite ångest inför klass reunion då det varit lite liv o kiv i klassen. Men jag håller mig på min kant så går det nog, bara 5 veckor till praktiken nu!!!
Förbud mot tjejklasser borde inskaffas.


J tycker fortf det är kul o ta kort på mig när jag sitter i förarsätet =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0