Jul i Skåne

Hej på er.
Det var ett tag sen, en oplanerad bloggpaus =)

Skönt att känna att man verkligen väljer vad man lägger sin tid på när man är nere i Skåne.

Julen har varit bra men inte lugn.
All tid med familjen både här och där är ju för mej bra tid men när snön ställde till det för vår resa bara genom sin närvaro, förstördes lugnat och glädjen över att det var jul en smula.

Jag fick aldrig någon riktig julfeeling efter det.
Trots detta så har det varit suveränt och istället för att gå igenom varje moment här i bloggen så kör jag en "barinstorming" som jag gjort många ggr innan :)

God mat-mammas mat, fina julklappar, personer jag älskar runt om mig, vitt och vackert, en söt liten tomte, lyckan i min familjs ögon, Pappa och Isac, planera resan, fläta hår, få vara storasyster, pyssla, spela wii, farmor och farfar♥, få vara dotter, njuta av mina klappar, skratta, fläta hår, äta godis, titta film, träffa ida♥...

Jag har säkert glömt en hel del men se detta som ett utplock.



Kusin och Baltzar




Syskonkärlek♥


EN gullig liten tomte?!?!?!?!




Wilma fick inbjdan att följa med till egypten den 28:e januari i julklapp av Peter :P


Wilma kollade på mamma o sa "Va, är det sant" när hon läst lappen om egypten =)

Balle blev med GLAD =)




Mamma och Peter fick spa och övernattning på YSB av oss barn, och dom gillade det =)

Nu ska jag sticka in på rean.
Är speciellt förväntansfull för Ginas rea, hojjta till alla stackare som bor i K-stad och inte har Gina, om ni vill jag ska handla åt er ;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina bilder, särskilt den med dig och syrrorna ;-). Åh Lyllo - Gina-REA, var så längesen jag var där så vet inte ens vad det finns hihi.

Kram!!

2010-12-29 @ 19:12:47
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Tack för en jättemysig jul o fina presenter. Blir glad när jag läser att du uppskattade maten o att bara vara med oss. Puss puss

2010-12-30 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0