Han med stort H

Jag är så lyckligt lottad.
Jag har "fångat" en av världens bästa män♥

J sa att han skulle fixa lördagsmys ikväll.
Och om han gjorde, med råge..

Vid 8 kom jag in i ett kök som dignade av läckerheter.
Parmaskinka, rostbiff, brieost, lax, en supergod sallad, potatissallad m.m
Efter en underbar middag fick jag efter en timme en inbjudan in till gästrummet/ datarummet och där hade han ordnat med ett massage rum =)
Avslappningsmusik, massage och fullt med levande ljus.
Sen fick jag helkropps massage i en hel timme och det var så skönt att jag nästan somnade.

Jag är så glad att jag har honom.

J, du har mitt hjärta och du vårdar det så ömt.
Varje dag får du mig att känna mig speciell och unik.
Du är den pusselbit som jag letat efter och sökt.
Så försiktigt, tar du hand om min kärlek till dig.
Jag älskar oss.
Jag älskar dig!
Du♥


Enya har den bästa avslappningsmusiken och här är en av favoriterna


Kommentarer
Postat av: Anki

aaw va mysigt :) vilken toppenkille du har!

2010-12-05 @ 10:48:50
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: J

Älskar dig Baby

2010-12-05 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0