Fler Turkiet-bilder!

Först: Tack Jajja för din kommentar. Det har varit riktigt jäkla roligt att va iväg med la familia. Lätt en av de bästa resor jag gjort!!

Jag hade först tänkt att gå upp tidigt imorse och göra frulle på sängen till J men glömde ställa klockan.
När J:s klocka sen ringer och jag slår upp mina blå så är jag så trött att jag verkligen inte orkar :S

Ja, ja. Han kommer minsann få en hejdundrade födelsedag iaf.
Ikväll kommer hela hans familj hit och vi bestämde oss igår för att bjuda på sallad och sen ska J göra en gpd efterrätt. Han är riktigt duktig på att baka och göra desserter.
Själv tycker jag det är roligare med matlagning.

Jag fortsätter och bjuda på lite bilder från resan. Och hörrni, glöm inte kommentera. Många som läser men jävligt få som lämnar spår:


Lunchdax, J drar inte Wilma i håret men jag vet att ser ut som det här :P


Resten av gänget


Systrarna H


Hela gänget äter middag på favvorestaurangen i Kumköy


Wilma o Baltsar fick varsin liten Kidscoktail =)


Haha, Jag fick på mig Baltsars små simglas :P


Poolhäng =)


Glass är gott


JAJAMEN


Hela familjen på mamma o Piddes balkong


J solar


Blev alltid fördrink hos mamma o Pidde som bodde en våning under oss


Mitt hjärta











Nähäpp, dags för lite frukost kanske. Sen har jag minsann att göra. Dock är det naturligtvis inte färdigt med bilder än. Har minst ett inlägg till =)

Ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad härligt det ser ut.

Måste vara mysigt att åka med familjen sådär, särskilt som ni inte bor grannar precis i vanliga fall.

Kram Kram!!!

2010-08-20 @ 10:52:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

vill tillbaka!!!!

2010-08-20 @ 11:21:03
Postat av: sandra med tre ungarna

Lämnar gärna en kommentar:)



Ni ser ut att ha haft det riktigt bra i Turkiet:)

Härligt!

2010-08-20 @ 12:07:12
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Fina kort o vad jag önskar att vi fortfarande var där....... Vill inte vara här i detta kalla land. Tror jag ska hoppa till mitt land.....

2010-08-26 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0