En sommarbrud med humör.

Gaahh, förbannad är jag.
Bad J ta lite bilder o när han tagit två säger han "Fan dom blir inte bra, måste va nåt i vägen" och börjar kladda med kameran.
Jag frågar flera gånger vad det är medans han "provfotar" o sen efter nån minut säger han "Så nu har du några o välja på". Skitsur blev jag "Vad i helvete, jag trodde du kollade kameran bara, jag var ju inte ens beredd. O du kan väl för fasen svara när man frågar vad du gör"
PANG I DÖRREN *fniss*

Mitt humör är inte o leka med och han vet att det värsta jag vet är när man inte svarar o det är den mannen expert på att skita i!!!!!

Skönt att man kan blogga av sig sina agressioner ;)
Ja här får ni iaf dom halvkassa *Kolla på mig i sommarkläder* bilderna:


Och prislappen på glasögonen sitter kvar? Jajamen ;)


"Are you talking to me?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0