En barbiebil?

Tabletterna fungerar superbra. Dom hjälper verkligen!!
Skönt.

Jag är numera expert i Hjärt/Lungräddning och brandsläckning.
Det är ett jävla tjat i skolan om just brand.
Detta är nog 3:e brandövningen/släckningen vi går på.
Börjar misstänka att rektorn planerar att bränna ner skiten.

Imorgon blir det skolan sen körlektion på eftermiddagen.
Jag älskar verkligen att sitta i skolbänken igen.
Trodde aldrig jag skulle säga det men det gör jag.
Äntligen gör jag nåt för framtiden <3

Förresten så funderar vi på att kolla på bil i K-stad.
En asful bil, så ful att den blir cool tycker jag.
Vet inte om J håller med.
Bedöm själva:


Ungefär denna. Visst ser det ut som en riktig barbiebil =)
Tänk er rosa. Klockren Barbie-van!!


Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Den där bilen var ju riktigt tuff hihi,



Tack för din kommentar, ja visst är han kär i sina små smilgropar=)



Förresten läste att du börjat läsa till behandlingsass. Gud så sp¨ännande!!! Det är verkligen en av mina drömmar och mål, väntar tills barnen är lite äldre bara tänkte jag sen hoppas jag att jag är lika modig som dig och vågar börja plugga igen!!!

2009-09-08 @ 15:58:01
URL: http://frusofie.se
Postat av: Dess

Om ni är intresserade av en sån bil så säger Victor att det finns en sån på "maxi bilcenter", en 04:a som gått 2000 mil för 28000...

2009-09-08 @ 18:34:12
Postat av: Emelie

Vilken liten söting.. hihi

KRAM!!!!

2009-09-09 @ 21:52:21
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0