Oh my god!!!

Fy faeeeeeeen, nu har jag kommit hem från skolan och inatt ska jag jobba. Fattar inte hur jag hamnade här.
Jag skulle ju lägga mig så fort jag kom hem.
Jag ångar nu att jag tackade ja till att jubba ikväll, försöker tänka: PENGAR, PENGAR, PENGAR!!!!!!!!!!!

Igår när jag skulle framkalla Grekland korten så skulle jag framkalla Berlin/Västervik också.

Nähä, då hittar jag inte dom på datorn. Och inte på skivorna heller.

Jag blev dönervös, alla fina kort. Som tur är hade jag inte raderat dom från kameran än. Puuhhh...

Annars hade allt varit borta!!!

Inte så långt till nästa weekend nu: Riga here we come!!


Här har jag ett djupt samtal med Sigmund Freud på Madame T. i Berlin =)

Nej natti!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0