Hitta det lilla i det stora!!

Skönt att komma till skolan idag igen o få lite annat att tänka på.
Jag längtar verkligen dit när jag har varit ledig.
Skön känsla efter några års helvete i arbetslivet :/

På onsdagar är vi lediga från skolan så imorgon blir det jobbet, körlektion och sen frissan.
Välbehövligt alltihopa :P
Mitt hår är katastrof, tror inte jag varit hos frissan sen i Februari.
Så ja, ni kan ju tänka er hur slitet det är.

Helgen i Skåne var helt fantastisk, trots två kalas. Jag HATAR kalas. Men det gick fint o jag hade ju världens bästa kille, mamma och systrar med mig.


Lunch på Darins


Visade Åhus för J =)

  


Sötaste lillasyster med feta katten!!


Världens bästa mamma <3

Nu ska jag locka J till o tjöta lite bilkörning med mig. ÖVA ÖVA ÖVA!!!


Kommentarer
Postat av: miian

Oh finfina bilder,fin du är!!!

Och din lillsyrra vad ju så sjuuukt söt,goding!

Så du har gjort skåneland osäkert!!!!!!

Kram

2009-09-22 @ 21:38:07
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0