Äntligen körkort!!!

Jag är så jäkla glad så jag vet inte var jag ska ta vägen.
ÄNTLIGEN är jag innehavare av körkort.
Efter 2 misslyckad uppkörningar så blev det 3:e gången gillt :D
Så nu kan jag finnaly avslöja varför jag inte legat på topp senaste veckorna.
Kuggat är svaret.
Men inte nu=)

Ni kanske tycker jag är "dålig" som kuggat 2 ggr innan men då kan jag berätta för er att Jönköping inte är den lättaste staden att köra upp i.
Kristianstad släng dig i väggen när det gäller bussfiler, rödljus för enbart linjetrafik, rondeller * 300, högerregeln här och var osv.

Jag är så JÄVLAGLAD!! <3

ikväll ska det firas med att gå ut och äta. Och gissa vem som ska köra in till stan ;) Vår nya fina bil, äntligen får jag provköra dej <3

"Nu ska jag göra mitt glädjeskutt"


Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS!!!

Åh vad kul, klart ni ska fira, kör in bilen ordentligt nu :-D.

KRAM!

2009-09-28 @ 20:00:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Johanna och Christoffer

grattis igen !! Tack för igår , det var jättetrevligt !

2009-09-28 @ 20:45:36
Postat av: Sandra

Grattis grattis gumman min! Är så glad för din skull!! Massa pussar o kramar!

2009-09-28 @ 22:11:57
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0