Trevligt besök och inflammation i ögat :(

Fan vilken dålig bloggar jag varit dom senaste dagarna. Men, men det var det värt.
Har ju haft syrrorna och mammsen här.
Igår var vi på stan, A6 och Ikea. Vi har iväg från 11 till 17.
6 timmars konstant shopping och rännande i affärer. Me like <3
Tror alla brudarna gillade det utom lillan.
Hon var rätt trötta på oss sen.

Här är lite bilder:


Mellansis med Ossan =)


Mamma o Wilma myser


Alla ser sura ut utom jag :)


Det började seriöst


Men spårade strax ur ;)


Minst sagt hahaha.

Imorse när jag vaknade hade mitt öga svillnat upp o gjorde jätteont. Tydligen nån typ av inflammation. Typ en vagel. Det gör jätteont o kommer jättemycket var :(
Hoppas det är över till imorrn.

Vänster ögat som ni ser :(

Nej nu ska ja laga mat. J är ju duktig och har dammsugat hela lägenheten.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0