En vanlig kväll.

Guten abend.
Har avnjutit en lite regnig men underbar kvällspromenad med min älskade.

J var på dåligt humör idag, ja det är han för det mesta tyvärr när han kommer hem från jobbet.
Stackarn har det tufft där o chefen är riktigt rutten, synd han ska ta med sig det hem bara.
Tror han skulle må bättre om han kunde släppa det här hemma.
Ibland är det inte lätt för en annan heller.
Jag får bita mig i tungan rätt ofta för att inte kläcka nån tillrättavisande kommentar.

Jag var iallafall en snäll flickvän idag och frågade min köra vad han ville ha till middag.
Hemmalagade hamburgare blev svaret.
Jag löd :P

Har inte mycket mer att förtälja idag.
Har varit en intressant dag i skolan.
Har saknat Ellie mycket nu när jag vart sjuk så det var så kul att ses igen.



Ville ge dig en bild men nu har jag försökt ladda upp i en halvtimme med resultatet att rutan stängs och jag varit tvungen att skriva om detta inlägget ett par ggr.

Så tyvärr. Ingen bild idag!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0