Rapport från underjorden!!

Idag känns det lite bättre.
Jag är nere i en down period, verkligen!!
Känns som allting går emot mig för tillfället.
Jobb, skola, ekonomi, ALLT!!
Men idag har det som sagt varit lite bättre.
Kan bero på att jag hade en lugn men mysig helg med J.


Bio i Fredags, shoppingtur Lördag dag (fönstershoppade), fika sen sushi på kvällen.
Igår var vi hos J:s farmor på den årliga kroppkake middagen.
Jag äter det inte och inte J:s mamma heller men resten av familjen är TOKIGA i det.
Det som i mina ögon ser ut som gigantiska snorkråkor glufsar dom i sig för glatta livet =)


Idag har jag o J bokat nästa resa.
Vi bokade den i god tid eftersom den kostar en hel del och man blir inte fet på CSN direkt.
Så om ett halvår far vi igen, lite längre denna gången =)


Nu har jag bestämt filmdate med My Love i sängen =)

Så här fin var jag igår :P


Måste förresten visa den fina Fiskbens flätan jag gjorde på mej själv igår =)


Kommentarer
Postat av: Anki

åh vart ska ni fara denna gången :)

2009-11-23 @ 22:09:42
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kroppkakor låter inte alls så gott ;-)

Vart ska ni åka nu???

Stor Kram!

2009-11-24 @ 09:04:57
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Jajja

Hallå.



Skönt att det känns bättre, hoppas allt ordnar sig så att det kan kännas riktigt bra=)



VArt går resan denna gång då? Varmt/kallt land?



Jajja.

2009-11-24 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0