Partypinglan!

Sitter och skrålar för fullt i datarummet . "I GOT SOUL BUT I´M NOT A SOLDIER"
HAHA, J blev nog lite trött på mig så jag fick stänga dörren :P


Han står o bakar den lilla fjollan ;) Dumlekakor. Nice, dom blev faktiskt goda men ahn fick göra dom 2 ggr för den första satsen hade han gjort fel på o smält smöret o det skulle man inte så dom var hårda och sega som satan + att pappret från formarna fastnade hahaha.
Impad dock, han går på det igen och kör en sats till. Imorgon kommer J:s farbror, hans kusin och hans faster o fikar. Dels för att jag fyllt år plus att dom inte kunde när J hade kalas.
Svärmonstret m. tillbehör kommer också :P

Igår var jag ute med mina 2 Emmor. Det var såå längesen och vi hade så jäkla trevligt. Speciellt jag o Emma Å behöver komma ut och svänga våra lurviga ibland så vi inte sitter inne och låter det växa alldelles för mycket mossa på oss.


Jag tror vi alla hinkade i oss rätt bra och jag smällde en hel del pengar, som jag egentligen inte hade :(
Men summan av kardemumman var iallafall en jäkligt rolig kväll med två av dom bästa tjejerna in the world.
Detta behövde jag eftersom jag känner mig ostabil och deppig från o till hela tiden när det går mot vintern :(


Dessutom var älskade Lovisa hemma och hälsade på och  joinade oss på förfesten och jag blev så glad att två av mina tjejer som har flytt Jönköping ändå valde att spendera Lördagskvällen med mig. Har man inte underbara vänner <3


Lyckades inte få med mig kameran igår men fick nån bild med mobilen:


Emma R, Emma H och Emma Å (internt) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0