Converse och solbränna!!

Åh idag har J varit o hämtat ut mina nya converse. O jäklar vad snygga dom är. Har dom på mig hela tiden nu så jag "går in dom". Får ju alltid skav av nya skor.
Jag är så glad att jag returnerade dom o fick ett par nya, mindre för priset var ju verkligen helt okej!!!




Suddig bild tyvärr =(

J är så avundsjuk, han ville också ha men tyvärr reade dom ju bara damstorlekar.
Han tycker det är apsexigt med converse så nu går han runt o säger hur snygg o sexig jag är hela tiden, ME LIKE!!
Kanske ska börja sova med dom på också, haha.

Idag har inte mkt blivit gjort sen jag slutade jobba kl 10.45.
Jag o Honey ska cykla in till stan nu o käka grekiskt. Åh, hoppas verkligen det är öppet. Är egentligen alldelles för trött för o cykla men när jag tänker på all den goda maten jag ska proppa i mig så är det nog lika bra.

Ett par egopics med kanske =)





Undrar minsann om inte mitt annars så bleka nylle fått lite färg!!

Nej, tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0