Nudlar is da shit!!

Åh, lååång dag på jobbet idag igen. Fast jag slapp iaf att jobba över och det var ju skönt.

Det är ju ingen hemlighet att jag inte trivs på jobbet men jag måste säga att "mina" vårdtagare är helt underbara.

Har flera goa tanter och gubbar och det är väl det som gör att man ändå står ut. Idag har jag blivit bjuden på kaffe 3 ggr =)

Efter arbetade cyklade jag hemåt och precis när jag kommit innanför dörren kom J också hem.

Vi (mest jag) lagade mat. Blev nudelwok idag och först blev jag sur på J som hade köpt glasnudlar istället för risnudlar men efter att ha kollat upp pointsvärdet blev jag istället glad eftersom det var betydligt mindre points i glassnoodles.


Det här var ingen bra bild men tyvärr den enda jag har.

I nudelwooken (som mest ser ut som goja här) var det

*Vitkål (strimlad), morötter, räkor och nudlar.
Jag kryddade med salt o peppar sen gjorde jag en "sås" på lite kokosmjölk, curry och mango chutney och blandade i. Soja till och smarrigt belv det.

Ikväll har vi varit hos familjen Persson i Norrahammar (J:s föräldrar).
Fick våfflor men då jag har "vägningsdag" imorgon nöjde jag mig med en halv och kaffe.
Usch, känns som jag ligger på plus men, men. Bara att fortsätta kämpa!!

Nu ska jag gå o packa inför morgondagen.

Skåne here we come!!!

Pöss o hej.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wok är ju så mumsigt!

Vad duktig du har varit denna veckan.

Hoppas du meddelar ditt resultat.

Stor Kram!

2009-03-20 @ 07:57:57
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

ska bli sååå kul o träffa er!!!!!

2009-03-20 @ 08:13:29
Postat av: Ania

Längtar tills vi ses:) Kör försiktigt!

2009-03-20 @ 08:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0