Blev jag glad eller blev jag glad =)

När jag loggar in på swedbank idag ser jag att ngn satt in 600 kr till mej på kontot under namnet "träningsskor".
Det tog ett tag innan jag förstod men sen kom jag ju på att det självklart var min kära far som gjort det.
SIst jag var nere frågade jag om inte han hade lust att ge mig lite pengar
Till vad då blev hans fråga.
Ja, till ett par ordentliga träningsskor.

Och jag skojade ju mest men nu när jag kolalde blev jag gladare än gladast.
Jag har ju joggat och promenerat i ett par slitna skor för 99:- på skopunkten som verkligen inte är lämpliga till det så nu när jag o Emma ska till A6 ska ja kolla på det.
Jag vet hur viktigt det är med ordentliga skor när man springer, det har min far föreläst om i alla år.

Jihooooooo!!!!!!



Söta pappa, gulliga retsticke lillebror och hans mamma kommer om 3 veckor. Längtar....


Pappa med J


Lillebrorsan


Lillebrors mamma i rutigt!

Älskar er!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh din lyckost!!!!

Jag är i desperat behov av löparskor, springer i mina (visserligen bra men ändå) walkingskor och det håller ju inte.

Snäll papps du har ♥.

Nej...helgerna bara förstör en massa. Jag blir så förtvivlad och fattar inte hur jag ska kunna leva mitt liv framöver. Jag menar jag kommer inte att orka upp och springa några löprundor klockan 5 på morgonen för alltid liksom.....jag har mestadels gjort just de rundorna för viktminskningens skull men man börjar ju undra. Och går jag upp 2 kilo på en helg, hur ska det gå efter en veckas All Inclusive på Kreta??!?!?!?

KRAM!

2009-03-30 @ 13:29:49
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Havsänglar

gulligt av honom :)

2009-03-30 @ 13:35:32
URL: http://khavsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0