Back to life again!

Åh, vad jag har försummat er dessa dagarna. I'm so sorry.
Mitt liv existerar knappt när jag jobbar natt.
Kommer hem efter jobbet, äter frukost, går o lägger mig, vaknar vid 2-3, går upp o äter lunch.
Lägger mig och sover igen för att åter gå till jobbet när man vaknar :/

Men nu gjorde jag min sista av 3 nätter och är ledig i 7 dgr :)
Ska knäcka extra på hemtjnsten på Tisdag kbväll mellan 16.45 och 21. Ska faktiskt bli kul o komma dit igen, men stannar inte längre än nödvändigt =P

Imorgon ska jag ha lite förfest hos mig, tyckte det var dax då det var så längesen sist.
Har inte prioriterats. Dessutom är ju inte jag så glad för att festa längre men nån gång då och då så känner jag för det och förra helgen var en sån helg så då bjöd jag hem alla till på Lördag, men vet itne om jag känner lika mkt för det nu :S

Sen vill jag tipsa om denna låten som är skitbra och som går på repeat hemma =)
Jag är kär, i en sång =)


Detta fina halsbandet var det jag fick av Emelie, super sött o ja älskar det =)


2 andra som jag älskar o som nog älskar varandra med =)

Mycket älska idag, är nog övertrött och sentimental =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, var lääängesedan jag hade tid att läsa bloggar nu :-D.

Vad kul att du tyckte om halsbandet, jag invigde klänningen häromdagen och den satt som en smäck, lite stor men det är bara bra :-D.

Angående skorna så skrev jag nog aldrig att det inte behövs, de vart ändå för små (provade en annan färg), inte lätt att vara storfotad :-(.

KRAM!!!!

2009-06-27 @ 10:41:40
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0