För mycket sambo?!!!

Det där med räkmackor o myskväll är ingenting som existerar just nu. Fast det kan ju vända fort det vet jag.
Jag är måttligt trött på min sambo för tillfället.
Vaknade upp o tänkte, fan han jobbar inte idag heller.
Hade varit så skönt o va ensam
 
Missförstå mig inte, vi har inte gjort slut eller bråkat eller nåt sånt men nu har vi umgåtts dygnet runt hur jävla länge som helst känns det som.
Har inte gjort nåt var och en för sig, några längre stunder på evigheter.
Uff, känns som man har ett plåster.
"Ska vi göra ditt idag", "Ska vi åka dit", "Vad vill du göra idag"
Men gör nåt själv för fan!!!!!!!!!!!!!!".
Och igår när jag sen sa att jag inte ville följa med så nej, då skulle inte han heller åka helt plötsligt för det var mkt roligare att va 2.
O gå o kolla på nyöppnade Elgiganten?!
Ja, Gud vad ensamt o göra det själv.

Imorgon kommer det kanske dyka upp nåt gulligt o puttinuttit igen men idag känner jag såhär.
O var är bättre att spy av sig än i bloggen... =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi

Så gulligt och gnabbigt :-D.

Hoppas det blir många myskvällar framöver.

jahaminsann, där ser man, så då har jag träffat din syster (fast jag pratade knappt med några av Matildas vänner, hihi), hoppas hon inte tar illa upp för jag lagt ut bilden sådär fräckt, hihi

KRAM!!

2009-07-23 @ 23:10:35
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0