Ny frippa!!

Så hemma igen. Har precis skickat iväg min sambo till Råslätt för att hämta ut ett H&M paket Wooohooooooooooo!! =)
Inte för att jag behöver kläder direkt men känslan efter att ha gjort ett riktigt bra fynd på rea är obeskrivlig. Man känner sig så jävla nöjd ;)

Dagen har spenderats på skitjobbet och därefter ett besök hos frisören.
Det behövdes kan jag säga. OMG som jag såg ut i rufset. Slitet AB.

Har aldrig gått till frissan sen jag flyttade hit utan låtit Madde ta hand om det men nu såg det så jävligt ut att det inte fanns några böner att be. Där rök 280 spänn :/

The result:
   

Blev nöjd och tyckte inte det var så farligt dyrt men vet ej tusan om jag kommer gå dit igen. Hon stressade som fan och det hela var över på typ en kvart plus att hon ställde massa konstiga frågor. Okej, jag vet att det är svårt med kallprat men typ: "Är det roligt att komma från Skåne".
Ehh....

Har huvuvdvärk som tusan nu, J sa åt mig att jag nog borde gå o kolla synen. Då skrek jag "Jag vill inte bli någon orm".
Glasögonorm då. Så dum är jag =)

Har bokat min första körlektion idag. Men när säger jag inte ;)

Ha en underbar kväll min vän!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du blev i håret. Kram

2009-02-10 @ 20:46:53
Postat av: Mamsen

Varför kom det inte med att det var jag som skrev. Puss puss

2009-02-10 @ 20:48:56
Postat av: Emelie

Jättefint!!

Du kan ju faktiskt ha linser (om du nu skulle se dåligt) hihi

Kram!!

2009-02-10 @ 21:40:02
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: ida

såå fin:)

2009-02-12 @ 02:28:07
Postat av: ägarinnan

Tack för fina kommentarer!!

2009-02-12 @ 14:00:02
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

blev jättesnyggt snäckan! Hoppas du får en bra skånetripp!!Pussokram

2009-02-12 @ 20:19:30
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0