Singelliv igen!!

Ni behöver inte oroa er, det är inte slut!!

Jaha då ska man vara själv i 4 dagar. Min käraste åkte till Italien med jobbet på kurs i förmiddag och när jag kom hem efter jobbet väntade en tom och tyst lägenhet.
Det är i och för sej inte jätteovanligt men annars vet jag ju att han kommer hem på eftermiddagen, nu vet jag ju att han inte kommer hem förrän natten mellan torsdag och fredag och jag känner mig ensam...

Konstigt hur fort man vänjer sig vid att vara 2. Jag har ju bott själv i 3 år innan jag träffade J men nu är jag så van vid att ha honom hos mig jämt att jag känner mig halv utan honom.
Nåväl, det är säkerligen nyttigt också att vara ifrån varandra lite och hinna längta.

Igår kväll när vi gick och la oss möttes jag av världens sötaste syn:



J hade köpt det här söta örngottet på Lagerhaus i Göteborg när vi var där förra helgen och sparat det till igår kväll. Han tyckte det passade in på hur han kommer känna ikväll när han ska sova utan mig. Pluttegullesnutt.

inte nog med det. När jag slår upp datorn idag för att surfa lite när jag kom hem från jobbet har han bytt bakgrund på datorn till den här:


Hi, hi, visst är han sweeetest boyfriend ever!!

Jag är definitivt inte den mest romantiska och hatar "poesikillar" som skriver dikter om en och löjlar sig men sånt här tycker jag är hur gullligt som helst.

Jag fixade minsann också en liten sak till honom. Imorsen åkte ett kuvert ner i hans väska som han skulle ha med sig med ett kort på mig och en liten lapp: Sakna mig mycket. Love you! Din bella

Tycker säkert vi är jättefjantiga med tanke på att det bara är 4 dgr men vi har vant oss vid att alltid vara tillsammans.

Nu ska jag gå o ta en tupplur i min ensamhet på soffan. Tur jag har katten!!

Puss / Er bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0