God fiskgratäng =)

Nu har jag lagat maten till imorgon. Det blev fiskgrätäng som jag hittade receptet på i den här härliga bloggen.
Den blev suuuper:



Det enda jag ändrade var att lägga till purjolök.
Smarrig!! Har provsmakat lite.

I övrigt har det inte hänt mycket. För när jag kom hem från jobbet i eftermiddags så dunkade huvudet. Fick bli direkt i säng och sova 3 timmar. Men fortf är den inte helt borta.
Hatar huvudvärk.

J sms:ade innan. Han skulle vara hemma klockan 2 inatt men när dom kom till flygplatsen så var planet 2 timmar försenat. Suck...
Så ungefär fyra på morgonen kommer han hem o sen ska jag upp typ 2 timmar senare. Känns ju onekligen som att vi inte kommer ses förrän imorgon eftermiddag.

Nej nu ska jag gå o tömma kattlådan sen in i duschen sen sängen igen så huvudvärken är borta imorgon.

Här kommer en bild på min älskling som alltid tigger om att bli klappad när man sitter vid datorn:


Sweeetie =)

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så roligt att det blev gott!!!!

Purjolök tänkte jag med på, ska testa det nästa gång.

Ha en riktigt fin fredag!

kram kram

2009-02-06 @ 08:50:19
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Kika in bloggen idag film på lilla Dexter som får alla att skratta :) kram

2009-02-06 @ 08:53:52
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0