Beroende!!

Jag skrattade gott åt den här godingen innan som var beroende av gröt varenda jävla morgon. Med samma jäkla sylt till.
fattade inte hur man kunde äta samma sak varenda morgon men nu är jag nog själv fast i den fällan.

Varenda morgon i ca 2 veckor har jag ätit lätt vaniljyoggi med frukt eller bär och lite honung över.
Smaskens, men misstänker starkt att jag snart kommer spy bara jag ser en paket av denna yoghurten.

Dessutom är jag stormförtjust i finncrisp. Synd bara att man kan äta tio stycken utan att bli mätt hehe.

Fast det som känns bäst är ju faktiskt att det är nyttiga saker jag blivit beroende av. Inte choklad eller lakrits utan vaniljyoggi och finncrisp.
Kunde nästan tro att denna kvinna är gravid men si det är jag inte.

          

Mums fillibbabba =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ja det är tur för dej o va beroende av de , inte som mig som är beroende av pepsi o cola :P

2009-02-04 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0