Oh happy day ;)

Ja, jag är fan i mej såld.
Vet inte om jag vågar skriva det här. Såg att det var en hel del musiktips och videor på senaste.
Ni kanske tror att det blivit en musikblogg =)


Nu har jag lyssnat ordentligt på David Gray som ju är ganska ny för mej. O jävlar vad bra musik han har.
Ni får när man nästan får en känsla som säger "Where have you been all my life?" HAHAHA
Han är ett jävla geni när det kommer till texter:


Be mine:
Come on baby it's ok
Rainy, shiny, night or day
There's nothing in the way now
Don't you see?
Be mine! Be mine!




Well, dagen blev något fördröjd då jag inte slog upp mina blå förrän 11.06.


Så länge sover jag ALDRIG.
Efter senaste veckans kassa sömn så behövde jag väl det =)
Nu ska jag kirra morsans julklapp sen blir det fika med Eva på stan!!


HAPPY DAY ÖNSKAR JAG DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: lina

sötis!

2009-12-11 @ 13:28:58
Postat av: Johanna

Va söt du är på kortet :)

2009-12-11 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0