1:a December!!

Imorgon bär det av till Ullared för Julklappsshopping för mej o min älskade.
Vi gjorde så förra året och jag kan lova att vi sparade mycket pengar på det.
Ska bli skönt o skingra tankarna lite.


Är så less på min klass för tillfället ( inte alla men en del ).
Idag var det så jävla sura miner från dom flestas håll o gnäll hit o gnäll dit.
Jag hoppas detta är en övergående period.
Dessutom trivs jag inte med min klassföreståndare.


Igår när J skulle ställa in bilen i Garaget så upptäcker vi att mopeden är borta. Den var där kl 14 men borta kl 23.30.
Suck... allting går emot mig för tillfället. Hade gärna stuckit lååångt härifrån!!


Gonattkram från en som är trött på det mesta.



Tandborstning är mucho viktigt!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh nej, någon som stulit den?

Fy fasen alltså, ingenting får man ha i fred.

Jag hoppas det ordnar upp sig med skolan, snart jullov om inte annat ;-)

Ha det kul i Ullared!!

KRAM!!!

2009-12-02 @ 09:16:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

japp förstår hur du menar.. jag kanske oxå är gnällig men det är för att jag är såå trött på vissa i klassen.. man blir ju själv gnällig när andra gnäller tyvärr..

2009-12-02 @ 13:04:08
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: MissGreen^^

Haha men Bella det är sånt man förtränger när man slutar skolan :P vi gnällde en hel del vi oxå ;)

2009-12-10 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0