Bögig?!!

Nu är nästan alla julklappar färdiga.
Jag vet iaf vad jag ska köpa till alla som jag inte köpt till.
Julen innbör mest hat för mig nu.
Stressen över både allt man ska hinna och ekonomin gör julen pissig tycker jag.
Märker att jag fått mer huvudvärk igen och jag gissar att det bror just på stressen ;)



Igår hade vi ju lussefika här för 3 familjemedlemmar och kvällens roligaste var när J:s syrra kläckte ur sig :
"Jag ska erkänna att jag trodde du var bög när du var yngre J, du tog ju aldrig hem några tjejer. Bara Anden (J:s killkompis)"


HAHAHA, Skrattade så jag höll på att flyga av stolen!!!!!

J blev skitsur och muttrade nåt om att årets julklappar till Louice var ett minne blott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0