Det där med resor =)

Jag fullkomligt älskar den här låten och videon. Blir så glad av att höra den.
Min reslust växer dessutom ännu mer.
Jag längtar redan till nästa äventyr med min J.
Känner jag oss rätt så lär den väl vara bokad innan veckans slut =)

Så skönt o ha en morot o något att se fram emot. Det behöver inte vara märkvärdigare än Berlin. Weekend är perfekt när man inte har så tjock plånbok tycker jag.
Vi gjorde inte av med speciellt mkt och flyget dit kostade inte mer än 1100 per person, tur o retur.
Inte farligt tycker jag.

Nåväl fortättning på bilderna var det ja,


   

 
J uppe i tv-tornet.

Nä nu bara hänger sig datorn. TYPISKT!! Får återkomma med resten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0