Greeat!!!!!!!

Jo det det blev ta mej fan en bikini idag. "Det är jävlar i säkert" som J brukar säga =)
Ska fota den sen o visa (dock inte på, det ska ni skonas från).
Dessi var gullig o provade hon också o hittade en hon med.

Den lilla råttan åker till Riga imorgon med pojkvän, vill med.....................

Jag o J har firat "den där saken" som blev spikat idag med att grilla ribs och äta god pastasallad till det.
JAG HAR NÄMLIGEN FÅTT NYTT SOMMARJOBB =)

Nu ska vi cykla till J:s farmor o farfar o dricka coffe..

Nice, nice baby!!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh grattis Bella!! Vad kul :) Det är du värd. kommer bli tråkigt dock när jag får jobba utan dej i sommar :( puss

2009-04-29 @ 23:21:06
URL: http://eeemmms.blogg.se/
Postat av: Emelie

NU hänger jag med!!

GRATTIS till nya jobbet.

Jag fick själv ett sommarjobb som i sin tur ledde till ett annat jobb via en kontakt och i sin tur till jobbet jag har nu.

Håller tummarna för dig och är glad för din skull.

Kram!!

2009-05-02 @ 22:13:48
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0