Så jäkla glad

Ja det blev jag för en stund sen.
Letade bland mina skivor för att försöka hitta nåt o lyssna på när jag skulle duscha.
O vad hittar jag, jo en gammal skiva innehållande Lars winnerbäcks gamla hits.
Nu snackar vi såna som jag inte ens tror han slppt på skiva som:
*prinsessor
*spöken
*visan om frukosten
och många fler.
Och jag blev så glad, kanske låter konstigt men så många minnen väcks i mig när jag spelar dessa låtarna. Jag var helt tokig i Lasse när jag var sisådär 16- 17. Och på sätt o vis känns det som igår men på ett annat sätt känns det som jäääääääääättelängesen. Verkligen lite som kan få en grå dag solig igen :D


Nu kommer snart min Dessi o jag ska gå o sminka mig. Olles ikväll och där ska vi möta upp Eva som fyller 25 idag :)
GRATTIS MIN LILLA SNORPA =)


puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0