Girls night out!!

Fan vad jag har varit duktig idag. Verkligen!!
Vaknade kl 10 över 8 imorse och var på toa o sen kunde jag inte somna om.
Satte igång tv:n o slötittade på Dr Phil. Sen vaknade J o då bestämde jag mig för att cykla till Ica i hovslätt o köpa frallor. Då får man både motion och god frukost ju =)

Sagt och gjort. Gav J order om att duka och stta på kaffet och gjorde mig i ordning. När jag kom ut öste det ner och blåste som fan men Bella gav sig minsann iväg ändå. Jobbigt! Var helt slut när jag kom hem efter att ha cyklat i både ösregn och motvind. Efter god frukost hoppade jag in i duschen o sen begav vi oss iväg mot A6, jag var fast besluten att hitta nåt nytt till ikväll.

Efter mkt ivrigt letande hittade jag slutligen en finfin klänning på MQ så den fick det bli.
Lite övrigt shoppande blev det med men mest till J. Nya skor, hugo boss parfym o lite annat smått o gott.

Hem igen för att städa innan tjejerna kommer ikväll. Så jag o J storstädade lägenheten ihop. Så mkt roligare de är att städa när man är två. Och jag har ju träffat en liten pedant jäkel vilket kanske inte är helt fel eftersom jag själv är en sån slarvmaja, så rent så det glänser är här nu =)

Jag är så glad att jag träffat J. Vi har det verkligen bra ihop. Och roligt! Jag längtar så efter att få flytta ihop med honom.
Är övertygad om att vi kommer få det hur fint o bra som helst då.
Önskar att alla mina vänner får träffa nån som är lika bra som han, och genomsnäll. Han skulle gå genom eld o vatten för mig. Det vet jag.

Nåväl slut på kärleks snacket. Snart kommer tjejerna och jag sitter fortf här i slappekläder.


Ha en underbar lördag.



Min pussgurka kommer ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack=) Hoppas att du med har en bra helg men det verkar det ju som, din J verkar vara ett riktigt kap och utav att läsa här gör han dig lycklig, grattis!!

2008-10-12 @ 08:48:44
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: sandra

gumman det är så roligt att höra! Han verkar vara en fin kille! Är ås glad för din skull hjärtat!

2008-10-12 @ 09:35:40
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0