Min favorit kändis!!

Jag mår inte bra idag heller. Och det känns bara värre o värre ju längre dagen/kvällen går.
Näsan rínner, huvudet bultar och hela kroppen ömmar. Jag vill inte bli sjuk nu. Har varkens råd eller lust. Jag som har så mkt o göra imorgon på jobbet. Duscha min tant, fika med henne, gå på det jävla mötet, prata med biståndshandläggaren och träffa Desiree' sen ska vi prata med Lasse.
Please Good. Låt ett underverk ske, hjälp mig bli frisk.

Dagen har alltså endast ägnats åt att ta det lugnt och försöka vila.
Just det, är det ngn som här som vill tjäna lite extra pengar? Gå då o spöa skiten av Simon som jobbar på S- hemtjänst som ringde mig 20 över 7 imorse för att fråga om jag skulle jobba eller va ledig.
Och kunde jag somna om: NEJ!!

Förrsten fick se denna bild häromdagen i en tidning.


 

Liv Tyler är en av dom få kändisar som ser ut som en "dödlig", som har bilringar och former och ändå är hon en av de snyggast jag vet, eller kanske just därför. Hon ser mänsklig och naturlig ut.
Så kom inte o kalla Jessica Alba o allt vad dom heter för kurviga.
Det här det är skönhet!!!










/Puss Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0