Äntligen "moster"

Okej, nu sitter jag på jobbet igen.
Passar på att utnyttja datorn när man jobbar kväll.

Jag vill först av allt berätta en sak: MIn älskade Ania fick en pojke i tisdags natt- en liten, liten plutt som vägde 2700 o var 47 cm lång.
Pratade med henne igår i telefon o blev så glad att hon tog sig tid att ringa från BB till mig.
Lille Maximillian mådde bra precis som sin mamma och nu längtar jag så jag tror jag blir galen tills jag får träffa dom.

Ania är den första av mina riktigt när vänner som får barn, tror det är därför jag är så lycklig. Dessutom vet jag hur dom längtat. Lilla plutten måste faktiskt säga att jag med blir sugen.
Men tyvärr måste man ju ha en karl för att kunna få barn och det är där mitt stora problem ligger :('

IKväll blir det grillning hos Emma med lite cider till. Sköönt eftersom jag tagit semester imorgon.

Nej men jisses vad klockan tickar ¨på. Har en tant som väntar på mat nu. Ska försöka hinna skriva mer senare.

Hasta la vista!!

/Bella

Kommentarer
Postat av: Sandra (E-tuna)

Kul att bli moster=) Hoppas allt är bra med dej hjärtat!

2008-06-16 @ 23:37:32
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack =)

hoppas din midsommarafton med blev toppen =)

Och grattis till din kompisbebis ;)

myspys!

kramkram

2008-06-21 @ 12:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0