tjock, ful, äcklig= jag!!

En del dagar är skit, man mår skit, ser ut som skit, känner sig som skit och alla runt en är stora skithögar!

Är så satans trött på alla jävla puckade idioter som säger en jävla massa utan att tänka.
FATTAR NI INTE ATT JAG BLIR LEDSEN!!

Om jag varit på smällen hade jag väl för fan inte varit ute o druckit öl.
AHHHHHHHHHH... JAG HATAR VÄRLDEN EN SÅN HÄR DAG.
Och bakis också, självklart.
Ska stänga in mig i min lägenhet ute i buschen o inte snacka med eller träffa en jävel.
Ibland är det så jävla skönt att inte bo i stan, här når ingen mig.

Visste att jag skulle åkt till K-stad i helgen.
Folk är la inte vettigare där men där hade jag iaf inte gått ut o då hade jag sluppit bli så knäckt och fullkomligt nerpissad som jag är nu!

Folk är verkligen taskiga!!
Funderar allvarligt på att dra igen, men lååååååååååångt härifrån.
JAg vet att man inte kan fly från saker och ting men det är så jävla skönt att bara dra ifrån allt o alla!!
Jag är verkligen trött på det här, ledsen , nere, slut som artist!!
Jag längtar lååååååångt bort!!

Kommentarer
Postat av: linn

åk inte bellutt. jag vet hur det är & hur det känns, de vet nog många. du är bäst som du är, var nöjd! bry dej inte om idioter.

2008-01-12 @ 13:03:12
Postat av: Emma

Bella klart du ska va här, fatta vad ledsen jag skulle bli om du drog. Du är bäst de vet du! jag vet iaf =)

2008-01-12 @ 14:01:19
Postat av: Sandras mamma

Hej tjejen. Var rädd om dig. Skit i folk som är idioter...vet att det inte är lätt men den siste idioten är inte född så man lär drabbas av dom lite då och då i livet. Kram på're

2008-01-13 @ 10:14:10
URL: http://livsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0