Me and my babes =)



Här är en till liten vessla jag saknar.
Letade som en idiot på din blogg efter nån bild som inte visade dig o din plutande mun o modellande nylle o till slut hittade jag denna.
Du är minsann ett tvättäkta ego!! :)


Här har ni en av dom finaste bilderna jag har. Jag älskar denna. Speciellt eftersom jag är så jävla brun där:
I LOVE GREKLAND!!



Så nu ska jag ta tag i dagen. Har mkt på schemat idag. Nyligen betalat mina räkningar suck..
Så nu ska jag gå till konsum/posten o skicka tillbaka lite kläder sen ta bussen in till stan och dra upp till A6 för o köpa lite galgar eftersom mina kläder inte längre får plats i garderoberna och hänger överallt. Ikväll blir det kräftor. *mums*

Men först en dusch.


CIAO!!

Kommentarer
Postat av: Sandra (e-tuna)

hehehe.. jo men visst är jag=)

vi borde dra itomlands, eller bara boka ett hotell i någon stad i sverige och härja lite!!!

2008-08-30 @ 08:16:25
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: Elin

tack.. va roligt att du läste=)

2008-08-30 @ 17:22:40
URL: http://elinlovijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0