Ge mig lite flyt!!

JISSES, vilken ångest jag har nu.
Beslutsångest, hur ska jag göra? Vågar jag förlita mig på att allt ordnar sig? Är det fel o ge upp allting bara för o gå sin egen väg? Hur fan ska allt lösa sig?
Jag har försökt, försökt, försökt att söka lägenhet överallt dygnet runt, men de verkar ju som o leta efter en nål i en höstack. FAn om jag skulle behöva tacka nej till en sån här chans, "once in a lifetime."
Ge mig lite flyt nu. Hjälp mig!!

Usch, måste ut på en promenad och rensa skallen. Min håriga sambo väckte mig kl 06.25 och ville ha kel.
He, he. O sen var det ju kört o somna om. Nej, ut på en prommis.

Ha det gott och hålla alla tummar ni har för mej :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0