Even if

Det har varit så himla skönt med paus från allt vad blogg och facebook heter.
Jag har hunnit hämta mig lite och allt känns redan bättre.
Herregud, detta är ju inte för alltid.
Tilfällig lösning och varför då inte se till att göra det bästa av den.

För att då berömma mig själv lite så har jag faktiskt försökt göra just det.
Har och ska umgås med många härliga själar denna veckan.
Igår hade jag lillasyster på besök hela dagen och det var så möjsigt.

Jag ska blogga lite mer senare idag om resan.
Det är ynka 8 dagar kvar tills vi drar mot Kastrup.
Förberedelserna är i full gång.
Nu blir det att bika in till lilla staden och rensa apoteket på resemedikament ;)



"Even if you fall on your own face, you're still moving forward"

Kommentarer
Postat av: Jajja

Kul att du e "tillbaka";)



Kommer du att uppdatera från eran tripp, eller det kanskle blir litta svårt?



Ha en kanon resa nu du och systra di, om jag inte hinner skriva det sen så har jag gjort det nu;)



Jajja.

2011-09-01 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0