Utmaning i köket

Nu blir det ju lite komiskt här.
Först ett inlägg om viktnedgång sen ett om en riktig jävla sockerbomb.
Och för att ni inte ska tro att jag är schizo eller mytoman så ger jag er förklaringen:
Jag har provbakat inför min examensfest!

Mamma envisades med att man minsann ska ha tårta på sin examensfest så jag bestämde mig för att provbaka en "Amerikansk chokladtårta", har alltid tyckt att de ser så goda.
Jag gjorde bara en ändring och det var att jag hade marshmallows fluff i mitten istället för ännu ett lager chokladkräm

Betyg
:
jävligt svår att få färdig (tjockleken gör att den tog 100 år att grädda), just denna blev lite för torr, mastig, jättegod men jag blev snabbt illamående.
Illamåendet kan i o för sej bero på att jag "offrade mig" och åt en del överbliven smet :(





Det syns inte så väl på bilden men den är gigantisk och JÄTTETUNG.

Nä, mamma tyvärr.
Jag är verkligen ingen tårtmänniska.

♣ Men J älskade den ( åt 2 stora bitar) så han får med sig den till jobbet imorgon ♣.

Kommentarer
Postat av: Anki

Den ser riktigt smarrig ut :)

2011-05-10 @ 09:39:10
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men vilket jobb "bara" för att provbaka. Den ser god ut men jag förstår vad du menar, det får liksom inte bli fööör mastigt. Hoppas jobbet gillar den. Ska du hitta på något annat nu då? ;-).

Kram!

2011-05-10 @ 09:43:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det är väl jätte jätte bra om den är föööör mastig. Då tar den hånga släkten bara en gång.... ha ha

2011-05-10 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0