Outfit bilder, men hur?

Asså jag fattar inte hur alla "proffsbloggare" lyckas ta outfit bilder där allt från head to toe syns.
Jag lyckas ta mej fan aldrig.
Gav upp med kameran och försökte med wecamen istället men nja, här ser ni mina tappra försök.


Försökte hoppa så ni skulle se att jag har kavlat upp mina chinos (vårtecken)


Bysor och tröja från Lindex, modellpoose från Helvetet :P

Herregud, "kossan i soffan"

Nu ska jag till Kosta Boda med Eva.
Solen skiner och jag är GLAD.
Mina byxor (inköpta till egypten resan) är för stora och glider ner men vad fan gör det.
Jag är likagladändå.


Såhär roligt har jag åt mig själv och mina snygga outfit bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0