Nya tuffa jag

Jag har bestämt mig för att lägga till med lite mer attitude.
Ja, i mina kläder vill säga.
Personligheten är det inget fel på, ingen sätter sig på mig ;)

Men mina kläder är ganska neutrala, inget som sticker ut och syns för mycket.
Dova färger och omönstrat.
Men nu jävlar ska det sluta fegas, det är inget fel på att synas ;)

Så, nu ska ni få se mina nya tuffa köp.
Men då måste ni vara snälla och skriva att de var fina. Ok? ;)


Mina nya dojjor.


Observera den snygga stjärnan som man trär snöret genom :D



Och kolla vilken söt bild...



På min tröja



Yes, min nya stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil =)




Kommentarer
Postat av: Anki

Skitsnyggt! Gillade skorna! :)

2011-05-03 @ 09:16:02
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Michelle

tuffa kläder bella! du kommer se ut som en rockstjärna! :)

2011-05-04 @ 20:23:11
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0