Never mind, I'll find someone like you..

Jag har slitit hårt med ex-arbetet hela helgen och nu är det färdigt.
GALET konstig känsla!
Det ligger så mycket tid, engagemang och känslor i den bunten med papper.

Imorgon ska det lämnas in.
På kvällen jobbar jag så får se om jag hinner blogga innan dess =)
På återseende snart i alla fall.

Och klickar ni på bilden här får ni höra Världens just nu bästa låt enligt mig.
Med favoriten Adele♥



Nevermind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg, I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead, yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0