Miss i protokollet

Jag fick mig en liten pik idag om att det varit väldans tyst här.
Kul att man är saknad.
Anledningen: Mitt liv är oeört enformigt just nu.

Vill inte skriva bara för att skriva så att säga skriva.
Mitt liv kan enkelt sammanfattas:

Jobba (röven av mig)
Plugga (röven av mig)
Äta (Äter
inte röven av mig själv)
Sova (?)
Uttömning (Ja...vad säger man)


Idag när jag kom hem så tittade jag mig omkring och konstaterade att det var jävligt skitigt och stökigt.
Drog igång och städade och städade massor (dammade, torkade, dammsög, svabbade).
Skickade sen ett mess till J att jag tagit tag i skiten för att det såg för jävligt ut.

Får tillbaka: "Sorry, jag hade mycket att göra igår men dammsög iaf"


Gulp.... Tror inte jag ska nämna för honom vad min första tanke var när jag kom hem.

Och den här lilla latoxen gör min själ inte många knop.
Men fäller, jo det gör han.. DEFINITIVT!!





Kommentarer
Postat av: lina

tack tack, nu har jag nåt att läsa på min lunch :)

love you!

2011-05-04 @ 13:35:25
Postat av: Anki

Tack så mycket :)

2011-05-04 @ 14:13:02
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0