Lager 157

Det blev alltså inte Kosta Boda idag utan Lager 157 i nån lite håla 4 mil härifrån som jag glömt namnet på...
Min plånbok tillåter inte några större utsvävningar just nu så det blev sparsamt med fynd.
Här är det som fick följa med hem + en svart kofta som jag fann menlös att ta bildpå.
En svart kofta ser ju bara ut som en svart kofta!!!
Ajja, shiiit samme:


Ser ni vilka fina strumpor jag köpt Mamma och Lina ;P
I regnbågens alla färger hehe

Trosorna var så snygga så ni får en bild till:



Och jag då, som ni redan sett mig idag ;)



Kände mig vårig och fin idag =)

Kommentarer
Postat av: lina

haha I'm not surprised!!!!

2011-05-11 @ 07:51:04
Postat av: mamsen

Du och din fuuuuuula håsor!!!!!!!!!!

2011-05-12 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0