Ko-skjorta

Jag har egentligen inte råd men efter ett långdraget möte på jobbet fick jag ett shoppningsug.
Högg tag i 3 tröjor, 1 skjorta och ett par shorts på H&M.
Shortsen var fina på men jag kunde inte bestämma mig så det får vänta.

Det slutade med att skjortan var det enda jag fick med mig hem
MEN!

Jag har ju sagt till mig själv att tuffa till mig så när jag stod i kön med den svarta skjortan så vände jag igen och gick tillbaka.
Höll i en turkos och en leo-mönstrad men kunde inte bestämma mig vilken ja skulle ta.
Så frågade jag en tjej som såg ut att kunna det där med Mode
"Helt klart den" sa hon och pekade på den leop.

Så jag tog den, men nu ångrar jag mig haha.
Jag vill ha den svarta!!
Jag ska nog be J pysa in och byta till mig ikväll.

Så här ser den ut iaf:

Känner mig som Mamma Mu!

Visst ska man våga utmana och piffa till sig men samtidigt så ska man ju se till att det blir använt med!


En tunika/ klänning på Indiska med.
Prickigt of course ;)
3:e prickiga plagget som får flytta in hos mej!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Neeej, inte byta den. Supersnygg på dig ju!!!!

Kram!

2011-05-18 @ 16:09:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Va? Byta? Nää! Sitter ju dösnyggt på dig, jag gillar inte Leo mönster men den va snygg faktiskt!:)

2011-05-18 @ 19:38:01
URL: http://Www.missanderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0