Det närmar sig

Idag tog jag och Linus Ida nästa steg i reseprocessen och bokade flyg till Thailandet.
2900:- med försäkring blev det.
Enkel resa från Copenhagen.
Det fick bli så eftersom vi förmodligen åker hem från Vietnam =)

Jag kan inte fatta, vi har planerat så länge och pratat och pratat och hela tiden har det varit så långt fram men nu, nu är det bara 3½ månad kvar :S
Jag är verkligen glad att vi faktiskt hunnit förbereda oss och bestämde det så tidigt som vi gjorde.
Dels för att vi verkligen hunnit jämföra- fundera- vela lite-känna efter- planera om- längta- organiserat och planerat framtiden så att det ska passa med resan, ja massor.

Mitt och J:s liv kommer ta en helomvändning efter sommaren.
Det är massvis av saker som kommer ändras och mycket att planera för att omständigheterna ska bli så bra som möjligt. Denna resan är bara en liten del av allt som väntar men samtidigt kommer det påverka mycket (inte minst ekonomin) och nu har vi verkligen tagit tillvara på att vi vet vad som väntar och ordnat saker och ting med hänsyn till detta.

Jag kan inte förstå, Jag Och Lina ska ut på ett riktigt äventyr.
Detta kommer bli helt Outstanding.
Det är jag säker på!!
Vilken häftig jävla sak att få göra.
Och dessutom med henne♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0