Yes, vilken bra kväll.

Den har varit suverän.
Filmen "Black Swan" var skitbra, mycket intressant och eftertänksam.
Sällskapet var också Superbt.
Och det bästa: Jag har skrivit färdigt min tentamen i kursen.

Hoppas på ett G och känner att jag iallafall gjort mitt bästa för att få det :D
Jag har väldigt höga krav på mig själv och nöjer mig aldrig om jag inte presterat till 100%.
Jobbigt och ett stort problem då det skapar en väldig press på mig själv :(
Dessutom vet jag att jag ser mig själv med väldigt kritiska ögon, perfektonist javisst!!
Men bara när det gäller mig själv.


Ska kasta dessa böckerna åt helvete snart (nä, men ungefär så är känslan) ;)


Hoppas det där molnet försvinner snart! Tunga axlar är ingenting jag vill ha!


Äh, slänger in en bild på min supersnygga tröja med från älskade Gina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0