Wow, vad dutti jag är

Jag har verkligen varit galet effektiv idag.
Jag kör en lista på allt jag hunnit med idag

*Jobbat
*Bakat knäckflarn
*Bakat formfranska
*Varit hos optikern
*Lunchat med Emma♥
*Varit på biblan och lånat en hel hög med böcker som förhoppningsvis ska inspirera mig till mitt fördjupningsarbete
*Snabbt hunnit inom både Gina och Godishuset
*Städat inkl. dammat

Det tycker jag minsann är bra jobbat!!!
Eloge till mig själv.


Baslinnena från Gina är de bästa, långa och tajta utan att kännas "korvskinn".
Gottepåse med min favvosvampar och en hel trave med böcker.


Nybakat fransbröd


Mumsiga knäckflarn till fika i helgen =)

Nu ska jag försöka koppla av lite och sen blir det en filmjölkslimpa som ska bakas till helgen.
KRAM PÅ ER.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Galet duktigt!!!!

Vad gott det såg ut, både bröden och kakorna. Jag har ett sådant linne i lådan, tror bestämt att jag kommer i det nu, älskar det för det är verkligen långt och inte sådär halvlångt så man retar sig på det ;-).

Kramen!!

2011-03-04 @ 21:31:58
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0