Homofobi m.m

Jag har haft så jädrans ont i magen ända sedan lunchtid idag :(
Ingen höjdare och inte vet jag varför heller :/

Kvällen har därför gått i lugnets tecken och bortsett från matlagning har jag inte ägnat mig åt mycket vettigt.
På svt-play (min gud) hittade jag förra Kobra avsnittet som ju handlade om det mycket intressanta ämnet som inläggets namn förtäljer: homofobi.
Skrämmande hur människor resonerar ibland.
Det 28 minuter långa avsnittet finner ni här.

Nu ska jag duscha sen blir det lite religions läxa.
Hoppas magvärken ger sej snart :/

Vad vi hade till middag?
FISKGRATÄNG (alltid efter Emelies eminenta recept) ;)
Idag hade vi räkor med i såsen- ännu mera MUMS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0