Uppgiven & hangover

Ja, det är inte så illa som det låter, utan (som vanligt?) handlar det om skolarbete.
I helgen har jag påbörjat min uppgift till kvällskursen som ska vara inne 31/3.
Det är inte så att jag är sent ute, utan de rekommenderade oss till vänta med att påbörja den eftersom vi kommer ha stor nytta av det som sägs på lektionerna när vi skriver den.

Men trots detta känner jag mig vilsen.
Begreppen sexualitet och sex är så luddiga att det är svårt att veta vad hon är ute efter när hon efterfrågar vissa saker.

Medans jag sitter här och sliter med skolarbete så gör J raka motsatsen.
Han ligger och sover!!!
Bakis som tusan.

Känns bra att jag jobbade igår och inatt när jag såg hans rödsprängda ögon och rufsiga kalufs.
Uff, bakfull är ingen hit.
Jag bad han bedöma "dagen efter" dängan och han sa att det var en 7:a av 10.
AJAJAJ.

Jag har varit 10, eller nä 12!!!
Mina vänner gav mig en bok som hette "Baksmällan" om hur man botar en sådan.
Det säger väl en hel del om hur vida känt mina hemska "dagenefter- reaktioner" var.
Jag har trott att jag varit nära döden några gånger dagen efter.
Och spytt till 21 kvällen därpå.
Fast nu handlar det ju inte om mig, som tur är :D

http://1.bp.blogspot.com/_roJ6FEeZZMU/S8CZiKHeR9I/AAAAAAAAAFI/Sn103NOBIjM/s1600/hangover.jpg
Nehepp, back to schoolwork..




Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Vad ska du göra idag då ?



» Följa varandra via blogl♥vin?

2011-03-13 @ 16:23:38
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jo det är sant. man får blunda o bara lyssna! jag gillar covers! hoppas du mår bra Bella & att det går bra för dig med plugget. kraaam

2011-03-13 @ 22:21:18
URL: http://detsnurrariminskallle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0